технологія 2 4 всі разом
Технологія «Два – чотири - всі разом». Ще один варіант кооперативного навчання, що є похідним від парної роботи, ефективний для розвитку навичок спілкування в групі, вмінь переконувати та вести дискусію. Ця форма роботи дозволяє учням набути навичок співробітництва, оволодіти вміннями висловлюватись та активно слухати. Спільні зусилля призводять до того, що всі члени групи прагнуть до взаємного успішного виконання поставлених завдань. У результаті виграють всі. «Твій успіх іде на користь мені, а мій – на користь тобі». Організовую роботу так: 1. Ставлю дітям запитання для обговорення, дискусії.
Технологія «карусель». Цей варіант кооперативного навчання найефективніший для одночасного залучення всіх учасників до активної роботи з різними партнерами зі спілкування для обговорення дискусійних питань. Цю технологію застосовують: 1. Для обговорення будь-якої гострої проблеми з діаметрально протилежних позицій. 2. Для збирання інформації з певної теми. 3. Для інтенсифікації перевірки обсягу й глибини наявних знань (наприклад, термінів). 4. Для розвитку вмінь аргументувати власну позицію. Організація роботи: Розставте стільці для учнів у два кола. Учні, які сидять у внутрішньому колі, розта.
Два, чотири, всі разом. Цей метод дає можливість обговорити кілька ідей, положень, що виникли в процесі індивідуальної роботи, та виробити спільну думку всіх учасників щодо цих ідей. Оберіть тему для обговорення. Індивідуально сформулюйте питання, положення, ідеї для обговорення, дискусії чи аналізу гіпотетичної ситуації. Об’єднайтеся у пари й обговоріть свої ідеї одне з одним. Визначить час на висловлення кожного в парі та час для спільного обговорення проблеми/питання. Як результат роботи в парі оберіть узгодженим рішенням 2-3 спільні для вас ідеї чи положення. Пам’ятайте, що у парі обов’язк.
Два-чотири-всі разом Ця технологія є ефективною для розвитку навичок спілкування в групі, вмінь вести дискусію. Організація роботи 1. Поставте учням запитання для обговорення дискусії тощо. Поясніть запитання, дайте 1-2 хв для індивідуального обдумування можливих відповідей. Організація роботи 1. Об'єднайте учнів у 2-4 групи та ознайомте із завданням. 2. Запропонуйте одній із груп сісти в центрі або на початку середнього ряду і класі, де стоять парти, і утворити коло. 3. Подайте команду розпочати обговорення проблеми за алгоритмом: - прочитати вголос ситуацію; - обговорити її в групі, застосувати метод дискусії; - дійти до спільного рішення за 3-5 хв.
Інтерактивні технології кооперативного навчання. § робота в парах; § ротаційні (змінювані) трійки; § два – чотири - всі разом; § карусель; § робота в малих групах; § акваріум; § коло ідей. Робота в парах Технологія сприяє розвитку навичок спілкування, вміння висловлюватися, критичного мислення, вміння переконувати й вести дискусію. Під час роботи в парах можна швидко виконати вправи, які за інших умов потребують тривалого часу. Як організувати роботу. § Запропонуйте учням завдання, поставте запитання. 4. для невеличкої дискусії чи аналізу гіпотетичної ситуації. Після пояснення питання або факт.
У статті "Технології інтерактивного навчання" розкривається суть інтерактивного навчання, його цілі та завдання, правила організації. Подана класифікація інтерактивних методів, розкрита суть діяльності вчителя під час організації та планування інтерактивного навчання. Також орієнтовна структура уроку із застосуванням інтерактивних технологій та прийоми оцінювання.. Стаття на урок Різне скачати.
Стилі мовлення Технологія «Коло ідей» + «2 – 4 – всі разом». Форми роботи: в парі, в малій групі, колективно (фронтально) На партах журнал «Пізнайко», будь-яка газета з рекламою послуг та оголошень, дитяча енциклопедія. Завдання: ознайомитися з виділеними вчителем текстами (в парах, в групах). На самому уроці вчитель може ще раз звернути на неї увагу, особливо на практичні поради, якщо необхідно, прокоментувати терміни або організувати невеличке опитування. Урок читання, 2-й клас. Тема.
Технології кооперативного навчання. Робота в парах- учні працюють в парах, виконуючи завдання.Парна робота вимагає обміну думками і дозволяє швидко виконати вправи, які в звичайних умовах є часомісткими або неможливими (обговорити подію, твір, взагалі інформацію, вивести підсумок уроку, події тощо). Після цього один з партнерів доповідає перед класом про результати. Ротаційні (змінні) трійки. Діяльність учнів у цьому разі подібна до роботи в парах. Цей варіант кооперативного навчання сприяє активному, ґрунтовному аналізу й обговоренню нового матеріалу з метою осмислення, засвоєння, закріплення.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Технології ситуативного моделювання Технології колективно-групового навчання Технології кооперативного навчання Сучасні загальноосвітні технології. 1-й етап: учитель пропонує учням сформулювати запитання-відповіді, які б розкривали зміст основних понять, положень, законів розділу «Магнітне поле», і розташувати (записати) їх у логічній послідовності так, щоб створити повне і цілісне уявлення про матеріал, що вивчався. На виконання цього етапу вправи відводиться 12-15 хв. 2-й етап: вчитель об’єднує пари у четвірки і пропонує їм порівняти результати своєї попередньої роботи, побудувавши спільно логічну послідовність запитань з розділу, обов’язково.
Що розуміють під технологією в педагогічній науці та практиці.15 1.6. Адже це неможливо, людина говорить у чотири рази повільніше, а тому учні відволікаються, і часом їм стає нудно. Дослідження, проведене в одному з американських .коледжів, де переважає лекційна форма навчання, показало, що студенти були неуважні приблизно 40 процентів часу. Два відомих фахівці в галузі кооперативної освіти Д. та Р. Джонсон разом з К. Смітом указують на кілька проблем, пов’язаних із читанням лекцій: • увага учнів падає з кожною хвилиною; • ця форма навчання подобається учням, у яких розвинена в основному. слухова пам’ять; • рівень засвоєння фактичного матеріалу низький
Слово «технологія» грецького походження й означає «знання про майстерність». В освітній практиці є розмежування таких понять, як «освітня технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання (виховання, управління)», оскільки кожне з них має свою ієрархію цілей, завдань, змісту [2]. Відповідно до цього, інтерактивна технологія навчання – це технологія моделювання шляху освоєння конкретного навчального матеріалу (поняття) в межах відповідного навчального предмета методами інтерактивного навчання. У своїй роботі ми хочемо показати, як можна застосувати метод «Два – чотири – всі разом» на уроці інформатики при вивченні теми «Розгалуження. Алгоритми з розгалуженням».
“Cучасні інтерактивні технології навчання” Підготувала завуч з науково – методичної роботи Лящук О.М. 2 слайд. Описание слайда: Дитина – це сонце, навколо якого мають обертатися всі засоби навчання. Учитель повинен створювати лиш атмосферу, В якій дитина має можливість висловлюватись. Амонашвілі. Під час роботи в парах можна швидко виконати вправи, які за інших умов потребують великої затрати часу два-чотири-всі разом; ротаційні (змінні) трійки; два-чотири -всі разом; карусель; робота в малих групах; акваріум. 12 слайд. Описание слайда
Технологія використовується для. створення на уроці ситуації, яка дає змогу. учням працювати разом для засвоєння. великої кількості інформації за короткий. проміжок часу. 2. Технологія « 2-4- всі разом » ü Із поданими фразеологізмами скласти речення. Виділити дієслова. Визначити їх вид та інші морфологічні ознаки.
До технологій кооперативного навчання належать такі інтерактивні технології, як: робоча в парах, ротаційні (змінні) трійки, два чотири-всі разом, карусель, робота в малих групах, акваріум. Робота в парах. Два - чотири - всі разом. Карусель. Робота в малих групах. 1. Об’єднайте учнів у 2-4 групи та ознайомте із завданням. 2. Запропонуйте одній із груп сісти в центрі або на початку середнього ряду, - де стоять парти, і утворити коло. 3. Подайте команду розпочати обговорення проблеми за алгоритмом
Два-чотири-всі разом. Ця технологія є ефективною для розвитку навичок спілкування в групі, вмінь вести дискусію. Організація роботи. 1. Поставте учням запитання для обговорення дискусії тощо. Поясніть запитання, дайте 1-2 хв для індивідуального обдумування можливих відповідей. 2. Об'єднайте учнів у пари з метою взаємообговорення своїх ідей. Визначте час на висловлювання кожного в парі та спільне обговорення. Організація роботи. 1. Об'єднайте учнів у 2-4 групи та ознайомте із завданням. 2. Запропонуйте одній із груп сісти в центрі або на початку середнього ряду і класі, де стоять парти, і утворити коло. 3. Подайте команду розпочати обговорення проблеми за алгоритмом
Інтерактивні технології навчання стимулюють потребу учня в реалізації свого потенціалу. Дехто з дослідників уважає, що освітні та розвивальні цілі під час інтерактивного навчання виступають як супутні. Цю думку не слід вважати категоричною, однозначною, найбільше вона має дискусійний характер.
Два -чотири -всі разом. Естафета. Інтерактивні технології. 1.3 Два – чотири - всі разом. Використовується на практичних за-няттях, наприклад, при проведенні аналізу асортименту та якості продук-ції різними способами. Цей метод характеризується тим, що перед студентами ставиться питання для обговорення; студенти об'єднуються у пари, обговорюють ідеї один з одним та погоджують висновки; потім пари об'єднуються в четвірки та шукають спільний розв’язок проблеми. 1.4 Карусель. Проводиться під час практичних занять. Студенти за-здалегідь готують запитання, пишуть на маленьких аркушах, а на звороті своє прізвище; у разі правильної відповіді отримую.
До школи прийшла особистість! Як її помітити? Значною мірою цього можна досягти, використовуючи сучасні інноваційні технології, зокрема технології інтерактивного навчання, перетворюючи таким чином традиційний урок в інтерактивний. Структура інтерактивного уроку відрізняється від загальновідомої структури комбінованого уроку. Його етапи: I. Мотивація. II. Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів. III. Надання необхідної інформації. IV. Інтерактивна вправа (центральна частина заняття). V. Підбиття підсумків (рефлексія), оцінювання результатів уроку. МОТИВАЦІЯ (5 % часу.
Метою технології є залучення всіх до обговорення проблеми. Порядок проведення: вчитель ставить дискусійне питання та пропонує обговорити його в малих групах; після того як вичерпався час на обговорення, кожна група представляє лише один аспект проблеми, яку ви обговорювали; групи висловлюються по черзі, поки не буде вичерпано всі відповіді; під час обговорення теми на дошці складається список зазначених ідей; коли всі ідеї з вирішення проблеми висловлені, можна звернутись до розгляду проблеми в. Такий вид діяльності на уроці дає можливість вам працювати разом, щоб вивчити значну кількість інформації за короткий проміжок часу, а також заохочує вас допомагати один одному вчитися навчаючи.
Матеріали з досвіду роботи на заявлену тему. Інтерактивне навчання дозволяє розв’язати одразу кілька завдань: розвиває комунікативні вміння та навички, допомагає встановленню емоційних контактів між учасниками процесу, забезпечує виховне завдання, оскільки змушує працювати в команді, прислухатися до думки кожного.
Інтерактивні технології навчання. Файлы. Академическая и специальная литература. Педагогика. Дидактика. Современные образовательные технологии. Назад. Скачать. 4.2. основніетапирозробкипроцедуриоцінювання.92. 4.3. приклади прийомівоцінюванняучнівнаінтерактивнихуроках.93. Оцінювання знань.95. Оцінювання навичокмислення.96.
ІНТЕРАКТИВНИЙ УРОК — ОСОБЛИВИЙ ТИП УРОКУ Суть інтерактивного навчання у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної , активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання ( колективне, групове, навчання у співпраці), де і учень у вчитель є рівноправними суб’єктами навчання. Слово «інтерактив» прийшло до нас від слова «interact», де «inter»- взаємний і «act» -…
Коментарі
Дописати коментар